دستگاه اسپرسوساز چه ویژگی هایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
بازدید : 9746
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


دستگاه اسپرسوساز را چک کردم

مقاله ای از نماینده بوش در ایران : اسپرسوساز یکی از ابزارهای تهیه قهوه های داغ و خوشمزه است. با توجه به محبوبیت روزافزون نوشیدنی های قهوه، نیاز به بهترین نوع این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود.

یکی از پرطرفدارترین انواع قهوه، قهوه اسپرسو است که دارای مواد مغذی و کافئین زیادی است، به همین دلیل نام قهوه از طرز تهیه آن گرفته شده است که توسط دستگاه قهوه ساز پیشرفته تهیه خواهد شد.

درباره تاثیر دستگاه قهوه ساز فوق بر روی قهوه

همانطور که قبلا ذکر شد، این نوع دستگاه قهوه ساز است که برای دم کردن بیشترین مقدار قهوه استفاده می شود. بنابراین نمی توان تاثیر مستقیم آن بر طعم قهوه را نادیده گرفت.

این دستگاه با فشار دادن انواع قهوه آب گوشت را از بین می برد، بنابراین وجود دستگاه خراب باعث ناقص بودن این نوشیدنی خوشمزه می شود.

با توجه به نکات ذکر شده استفاده از دستگاه های مرغوب برای تهیه بهترین نوشیدنی قهوه بسیار حائز اهمیت است. ویژگی های لازم این دستگاه برای تکمیل اطلاعات بالا در زیر بررسی شده است.

ویژگی های دستگاه اسپرسوساز با کیفیت

برای تهیه این نوع قهوه ساز معروف، بهتر است به چند نکته اساسی و ویژگی های کاربردی توجه کافی داشته باشید.

قدرت و فشار بخار دستگاه را بررسی کنید

قدرت و فشار بخار این گونه دستگاه ها از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها محسوب می شود. قدرت دستگاه در فشار بخار به معنای قدرت ایجاد فشار بخار آب برای تهیه یک فنجان قهوه است.

هر چه فشار بخار دستگاه های قهوه ساز بیشتر باشد، قهوه اسپرسو بهتر تولید می شود. همچنین برای راهنمایی بیشتر لازم به ذکر است که حداکثر فشار بخار 15 بار است که معادل توان 1000 تا 1600 وات می باشد.

محفظه دستگاه قهوه ساز

برای ساخت این ساز باید به خاطر داشت که دوام و جنس بدنه در استحکام و زیبایی ساز مورد نظر اهمیت زیادی خواهد داشت.

بنابراین برای ساخت قهوه ساز اسپرسو ساز با کیفیت و با طول عمر بالا بهتر است به نوع مواد بدنه آن توجه کافی داشته باشید.

روی گروه ها تمرکز کنید

پرتافیلترها که به عنوان فیلترهای حجیم نیز شناخته می شوند، لوازم جانبی کاربردی برای دستگاه های اسپرسوساز محسوب می شوند. این ابزارها زمانی استفاده می شوند که قهوه آسیاب شده جدا شده و آماده قرار گرفتن در دستگاه است.

دسته بندی ها نشان دهنده سطح کیفی یک دستگاه خوب است. از آنجایی که آنها دارای پارامترهایی هستند که نشان دهنده یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت است که مستقیماً بر طول عمر دستگاه تأثیر می گذارد، این پارامترها شامل موارد زیر است.

جنس بدنه و دسته فیلتر

کیفیت قطعات پلاستیکی و فولادی آنها

وزن فایل

سبد پرتافیلتر

این سبد یکی از کناره های هر دستگاه اسپرسوساز است. این بخش به عنوان پیشخوان قهوه شناخته می شود که در آن قهوه ها آماده چیدن قرار می گیرند. علاوه بر این، سبدها به دو صورت سفت و غیر مسلح تولید می شوند.

مشخصات کامل را بررسی کنید

یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت علاوه بر داشتن تمامی ویژگی های لازم که در بالا ذکر شد، باید دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز باشد که به بهبود کیفیت و برتری نسبت به دستگاه های هم نوع کمک می کند. بنابراین در زیر به بررسی ویژگی های منحصر به فرد و ایده آل این دستگاه ها می پردازیم.

دارای سیستم خاموش شدن خودکار

برخی از این دستگاه ها پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار خاموش می شوند. این ویژگی تعمیر اسپرسوساز بوش باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از استفاده بیش از حد از دستگاه می شود.

سیستم تمیز کردن اتوماتیک

با توجه به برخی از دستگاه هایی که برای مکان هایی با تعداد افراد زیاد استفاده می شود، این ویژگی مهم است. از آنجایی که افراد نمی توانند به طور مداوم مشغول نظافت دستگاه باشند، اما با تهیه این دستگاه نگران بهداشت و تمیزی دستگاه نخواهند بود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com